השופטת דבורה ברלינר תעמוד בראשות הוועדה לחקר אסון מירון

ישראל רובין No Comments on השופטת דבורה ברלינר תעמוד בראשות הוועדה לחקר אסון מירון

לאחר מותה הפתאומי של השופטת בדימוס מרים נאור ז"ל, נשיאת בית המשפט העליון אסתר חיות מינתה את השופטת בדימוס דבורה ברלינר לעמוד בראשות הוועדה לחקר אסון מירון

צילום: פלאש 90

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לאחר פטירתה של השופטת בדימוס מרים נאור ז"ל יו"ר ועדת החקירה לאסון מירון, היום (שלישי) בתום ימי השבעה, מינתה נשיאת בית המשפט העליון, השופטת אסתר חיות, את נשיאת בית המשפט המחוזי ת"א השופטת (בדימוס) דבורה ברלינר, לעמוד בראש ועדת החקירה, לצד חברי הוועדה – הרב מרדכי קרליץ והאלוף (במיל') שלמה ינאי.

השופטת ברלינר פרשה מכס השיפוט בשנת 2017. בין השנים 2009 – 2016 כיהנה כנשיאת בית משפט המחוזי תל אביב יפו, ובשנים 2006 – 2007 כיהנה כשופטת בית המשפט העליון (בפועל).

לפני כחודשיים, ביום י"ח כסליו (22.11.21), הגישה כזכור הוועדה בראשות הנשיאה (בדימוס) נאור המנוחה המלצות ביניים לצורך היערכות להילולה של שנת תשפ"ב. בדו"ח הביניים שהגישה קבעה הוועדה, בין היתר, כי "מטבע הדברים אין בהמלצות כדי למצות את כלל הנושאים בהם תעסוק הוועדה בהמשך, או את ממצאי הוועדה, מסקנותיה והמלצותיה".

הנשיאה חיותאמרה לאחר המינוי: "נשיאת בית המשפט העליון בדימוס השופטת מרים נאור ע"ה התגייסה בכל מאודה למשימה המורכבת והחשובה, וביצעה אותה עם הרב קרליץ והאלוף ינאי ברגישות, ביסודיות, במקצועיות וביעילות עד לפטירתה. דו"ח ביניים שפרסמה הוועדה נועד לתת מענה לצורך הדחוף בשינויים שיאפשרו קיום ההילולה בשנת תשפ"ב, תוך הקטנת הסיכונים לשלום המשתתפים".

עוד הוסיפה, "לצערי, לכתה של מרים מאיתנו לא אפשר לה לסיים את המלאכה החשובה. אך אני סמוכה ובטוחה כי הוועדה בראשותה של הנשיאה (בדימוס) דבורה ברלינר תמשיך לעשות את הדרוש על מנת להשלים את המשימה. אני מבקשת להודות לנשיאה ברלינר שנאותה לשמש כיושבת ראש הוועדה ולאחל לה ולחברי הוועדה הצלחה בהשלמת דו"ח הוועדה".



0 תגובות